Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. eksploatacji infrastruktury wodno - kanalizacyjnej

Utworzono dnia 20.11.2023

Dyrektor

Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ogłasza

otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

„ ds. eksploatacji infrastruktury wodno - kanalizacyjnej”

 

 

I. Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym GZGKiM w Wągrowcu stanowisko ds. eksploatacji infrastruktury wodno - kanalizacyjnej jest w dziale technicznym.

 

II.      Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane z zakresu ochrony środowiska lub techniczne;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Prawo jazdy kat. B.

 

III.       Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość:
  1. zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, organizacji pracy i obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego;
  2. przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim:
  • prawo ochrony środowiska,
  • ustawa o odpadach,
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • prawo budowlane,
  • ustawa prawo wodne,
  • ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  • ustawy prawo zamówień publicznych,
  • ustawa o finansach publicznych,
  • ustawy o samorządzie gminnym.
  1. Biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa MS Office, poczty elektronicznej;
  2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  3. Odporność na stres;
  4. Umiejętność pracy w zespole;
  5. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  6. Dyspozycyjność, obowiązkowość, systematyczność, odpowiedzialność;
  7. Umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
  8. Obsługa systemu KOBIZE, BDO.

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z zaspakajaniem potrzeb mieszkańców gminy Wągrowiec w zakresie zbiorowego  zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, w szczególności:

  1. prowadzenie prac związanych z technologią uzdatniania wody i oczyszczania ścieków, oraz wnioskowanie o wprowadzenie nowych  lub modernizację istniejących  rozwiązań w tym zakresie;
  2. prowadzenie ewidencji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;
  3. zlecanie, odbiór i rozliczanie bieżących prac remontowych w stacjach uzdatniania wody, oczyszczalniach ścieków oraz na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych, z zachowaniem trybów wyboru wykonawcy wskazanych w ustawie o zamówieniach publicznych i przepisach wewnętrznych Zakładu;
  4. odpowiedzialność za zgodne z prawem zagospodarowanie odpadów z poszczególnych oczyszczalni i stacji uzdatniania wody, powstałych w wyniku procesów technologicznych oraz obsługa systemu BDO;
  5. planowanie i zlecanie kontroli jakości wody pobieranej i uzdatnianej, oraz  parametrów  odprowadzanych ścieków, w tym wód popłucznych,  w zakresie wskazanym w przepisach szczegółowych;
  6. opracowywanie danych i wymaganych informacji niezbędnych do wyliczenia wysokości stawek opłat za korzystanie ze środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  7. współpraca z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, WIOŚ, Urzędem Gminy Wągrowiec, Starostwem Powiatowym, PGW Wody Polskie i innymi;
  8. sporządzanie sprawozdań, w tym w szczególności do WIOŚ, GUS, KOBIZE, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz organów zewnętrznych,  z powierzonego zakresu;
  9. pomoc przy przygotowywaniu planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych
    i urządzeń kanalizacyjnych;
  10. przygotowywanie planów bieżącej eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnej;
  11. zlecanie wykonania przeglądów technicznych obiektów związanych z gospodarką wodną
    i ściekową, analiza wyników z dokonanych przeglądów oraz podejmowanie działań naprawczych, w szczególności mających przeciwdziałać zagrożeniu życia i zdrowia;
  12. prowadzenie spraw i dokumentacji dotyczących książek obiektów budowlanych stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków;
  13. prowadzenie spraw i dokumentacji dotyczącej eksploatacji maszyn oraz urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
  14. planowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów obsługujących infrastrukturę wodociągową i kanalizacyjną;
  15. współpraca z Głównym Księgowym w zakresie planowania i rozliczania zadań remontowych oraz przygotowywanie projektu planu finansowego w zakresie objętym stanowiskiem  pracy;
  16. bieżąca analiza stanu wykorzystanych środków zapisanych w planie finansowym, zgłaszanie konieczności dokonania zmian,  w zakresie objętym stanowiskiem pracy;
  17. przyjmowanie skarg i wniosków odbiorców usług oraz udzielanie informacji związanych ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowym odprowadzaniem ścieków;
  18. prowadzenie ewidencji zużytej energii elektrycznej na stacjach uzdatniania wody, oczyszczalniach ścieków i przepompowniach, zasobu mieszkaniowego oraz monitorowanie w systemie ENMEDIA;
  19. pomoc przy opracowywaniu projektu taryfy za dostawę wody i zbiorowy odbiór ścieków;

 

V. Warunki pracy:

  1. Planowane zatrudnienie styczeń 2024 roku na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.                                                                                                                        
  2. Praca w siedzibie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, przy ul. Janowieckiej 98A oraz na terenie Gminy Wągrowiec.

VI Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Curriculum vitae/życiorys;
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;        
  6. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy;
  7. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  8. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.

Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 r.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022, poz.530).

VII.     Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Termin składania aplikacji upływa 30 listopada 2023 r. o godz. 15:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu) w siedzibie Zakładu:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu,

ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec

Dokumenty aplikacyjne mogą być składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie tylko  w formie pisemnej. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.) Przesłanie i opatrzone podpisem kwalifikowanym na EPUAP (/Gzgkim_Wagrowiec/SkrytkaESP).

Dokumenty powinny być numerowane i zawierać spis treści. Dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. eksploatacji infrastruktury wodno - kanalizacyjnej. Nie otwierać przed zebraniem się komisji rekrutacyjnej”.

VIII.    Informacje dodatkowe

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Zgodnie z art. 13a ust ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2033 r poz. 530 t. j.) pierwszeństwo w zatrudnieniu  przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.
  2. Kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, stanowiący załącznik do Zarządzenia Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu Nr 1/2014 z dnia 7 lutego 2014 r. (dostępny na stronie www.gzgkimwagrowiec.pl) w zakładce nabór pracowników lub w siedzibie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, przy ul. Janowieckiej 98A.
  3. Konkurs przebiegać będzie w następujących etapach:
  1. składanie dokumentów aplikacyjnych,
  2. wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych,
  3. selekcja końcowa kandydatów,
  4. sporządzanie protokołu o przeprowadzonym naborze na dane stanowisko urzędnicze,
  5. ogłoszenie wyników naboru.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu (adres: ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl).
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.

  1. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.);
  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

       5.Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.

  1. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

        9.Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach                   samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji                  złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

      10.Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji               procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

ZAŁĄCZNIKI:

kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 20.11.2023, 13:56

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Maj 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Imieniny