Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec

 

Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

GZGKiM.3331-31/20.ZM                                                                         Wągrowiec, dnia 6 kwietnia  2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

 

zadanie pn.: „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu”

                       

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych                                          (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.Przedmiotem zamówienia jest  wykonywanie  usług kominiarskich w 57 budynkach mieszkalnych i 16 budynkach innych (w tym 2 budynkach ośrodków zdrowia, świetlicach wiejskich, budynkach  administracyjnych, gospodarczych, kotłowniach, hydroforniach) w okresie od dnia podpisania umowy do      31 grudnia 2021 r, polegających na:

  1. Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów i połączeń wentylacyjnych,
  2. Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów dymowych i spalinowych

- wraz ze sporządzeniem protokołów z tych czynności,

zgodnie z zestawieniem budynków mieszkalnych (załącznik nr 1) i budynków niemieszkalnych (załącznik nr 2).

Zakres usługi obejmuje w szczególności:

1)  usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719) z następującą częstotliwością:

a)         czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II, III, IV kwartał,

b)         czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi – 2 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II półrocze,

c)         czyszczenie przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku.

W ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca w szczególności:

a)   wybiera sadze z kanałów,

b)   wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych,

c)   sprawdza, czy nie nastąpiły:

            - zatkania przewodów kominowych,

            - uszkodzenie przewodów kominowych,

            - niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub  kontrolnych.

2)    Zakres usług określonych w pkt 1 obejmuje również sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności w zakresie czyszczenia przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

2.3. Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3  do niniejszego zaproszenia.

      

3.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

  1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  2. Użyte do wykonania zadania materiały muszą posiadać deklaracje zgodności i atesty higieniczne,
  3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  od dnia podpisania umowy  do 31.12.2021 r.  

 

  1. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

  1. WARUNKI ROZLICZENIA:

Wynagrodzenie płatne będzie za każdy miesiąc wykonanej usługi na podstawie załączonych protokołów                   z wykonanych czynności za wykonane usługi, z uwzględnieniem ilości wykonanych usług. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

  1. FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT:   14 kwietnia 2020 r. do godz. 14.30.

 

  1. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
    1. Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena
    2. Waga kryterium: 100%.

 

  1. POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

  1. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
  2.  w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

  1. PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

  1. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

  1. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

 w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

  1. załącznik nr 1 – tabela numer 1 – zestawienie budynków/lokali  mieszkalnych,
  2. załącznik nr 2 - tabela numer 2 – zestawienie budynków /lokali niemieszkalnych,
  3. załącznik nr 3 - wzór umowy,
  4. załącznik nr 4 – druk oferty.    

                                                  

 

                  Dyrektor

 

/Agnieszka Ciemachowska /

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 176
Utworzono dnia: 06.04.2020
Dokument wprowadził:
Agnieszka Ciemachowska
Dokument opublikował:
Agnieszka Ciemachowska
Dokument wytworzył:
Agnieszka Ciemachowska

Historia publikacji

  • 06.04.2020 18:09, Agnieszka Ciemachowska
    Edycja dokumentu: Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
  • 06.04.2020 18:08, Agnieszka Ciemachowska
    Edycja dokumentu: Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
  • 06.04.2020 18:07, Agnieszka Ciemachowska
    Edycja dokumentu: Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu